Re: Co sie stanie po wprowadzniu nowego cennika NASKu...

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 17:46:22 MET

Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net) wrote:
: Pod adresem
: http://www.lodz.pdi.net/cgi-bin/mimo/pzsquest/pokaz.pl
: mozna znalezc aktualna liste zasobow sieciowych, ktore z przyczyn zbyt
: wysokich cen nie beda udostepniane publicznie.

: Prosze jednoczesnie innych administratorow o wykonanie wlasnych
: szacunkow i aktualizacje poprzez formularz pod adresem:
: http://www.lodz.pdi.net/cgi-bin/mimo/pzsquest/zniknie.pl

: Michal Mosiewicz
: mimo_at_lodz.pdi.net

Szanowny Michale

Zalosne, ja wstydzilbym sie cos takiego pisac.
To tak jak z powodu jeszcze wiekszej biedy w sluzbie zdrowia
niz u Was zapewne ( akurat jestem lekarzem )
oglaszac, ze pacjenci powyzej 75 lat nie beda leczeni bo szkoda
na nich pieniedzy.

Pozdrowienia, Piotr

--
| Piotr Kasztelowicz   <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |