Re: Co sie stanie po wprowadzniu nowego cennika NASKu...

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 22:06:06 MET

pekasz_at_amedec.amg.gda.pl (Piotr Kasztelowicz) wrote:

>Szanowny Michale

>Zalosne, ja wstydzilbym sie cos takiego pisac.
>To tak jak z powodu jeszcze wiekszej biedy w sluzbie zdrowia
>niz u Was zapewne ( akurat jestem lekarzem )
>oglaszac, ze pacjenci powyzej 75 lat nie beda leczeni bo szkoda
>na nich pieniedzy.

>Pozdrowienia, Piotr

Chyba czegos nie zrozumiales, Szanowny Piotrze,

To nie ja jestem pomyslodawca redukcji polskiego Internetu. Podjalem
sie jedynie proby oszacowania tego, co moze stac sie z publicznie
dostepnymi zasobami po wprowadzeniu nowego cennika. Uwazam, ze jest to
uzyteczny kawalek kontrargumentacji dla wladz NASKu, ktore twierdza,
ze po wprowadzeniu nowego cennika polskie zasoby zyskaja na
atrakcyjnosci.

Chodzi o to, ze nie zyskaja, bo nikogo nie bedzie stac na prezenty dla
innych, za ktore sam musi placic.

Bynajmniej nie musze sie wstydzic niczego, bo staram sie jedynie
dolozyc swoj kamyczek na rzecz kampanii w obronie tego, co mamy.

Z powazaniem,

Michal

Michal Mosiewicz
mimo_at_lodz.pdi.net