Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 18:53:22 MET

At 16:09 95-11-29 +0100, you wrote:
> W/g mnie najwieksza wada tego programu bylo to, ze nie zostal
>zaproszony nikt ze srodowiska akademickiego. Dla providerow WWW to
>jest takie miejsce, gdzie umieszcza sie strony, za co placa klienci.
>Ani slowa o tym ze istnieja archiwa ktore za darmo udostepniaja mase
>informacji niekoniecznie reklamowych czy komercyjnych, po prostu dla
>dobra ogolu.
> Panowie nie zauwazyli tez ze po wprowadzeniu nowego cennika takie
>archiwa znikna, co spowoduje ze nikt nie bedzie chcial podlaczac sie
>do internetu. (po co ? Zeby obejrzec reklamy firm ?).

Nie tylko uczelnie "daja" rozne zasoby za darmo - wystarczy rozejrzec sie po
swiecie. A u nas lokalnie: zaprosilismy polska prase do prezentacji swoich
tytulow w sieci (rozwija sie, choc niezbyt szybko), nasi klienci maja dostep
do serwera WWW bez dodatkowych oplat... jeszcze pewnie cos by sie znalazlo.
Nie tylko .edu jest zainteresowane rozwojem sieci - .com rowniez.