Re: Co sie stanie po wprowadzniu nowego cennika NASKu...

Autor: Wojciech Wiza (wiza_at_efp.poznan.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 12:04:44 MET

Piotr Kasztelowicz wrote:

> Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net) wrote:
> : Pod adresem
> : http://www.lodz.pdi.net/cgi-bin/mimo/pzsquest/pokaz.pl
> : mozna znalezc aktualna liste zasobow sieciowych, ktore z przyczyn zbyt
> : wysokich cen nie beda udostepniane publicznie.
>
> : Prosze jednoczesnie innych administratorow o wykonanie wlasnych
> : szacunkow i aktualizacje poprzez formularz pod adresem:
> : http://www.lodz.pdi.net/cgi-bin/mimo/pzsquest/zniknie.pl
>
> : Michal Mosiewicz
> : mimo_at_lodz.pdi.net
>
> Szanowny Michale

> [...]

Szanowny Piotrze!

Cieszymy sie ze jestes lekarzem. Roznica jednak pomiedzy zasobami a
pacjentami jest taka, ze pacjentow trzeba leczyc (nawet jezeli nie ma na
to pieniedzy - przyklad: pol mojej rodziny) a zasoby moga spokojnie
zniknac i nikt sie tym nie bedzie przejmowal (z wyjatkiem kilku
"maniakow" do ktorych sie zaliczam).
Co do biedy to nalezy na to spojrzec z troche innej strony: coz bys
zrobil Piotrze gdyby od 1.01.96 TP S.A. podnioslo ceny na rozmowy
telefoniczne do 3.5 zl za impuls (zarowno gdy Ty dzwonisz jak i ktos
dzwoni do Ciebie)? Czy nie zrezygnowalbys z telefonu? W ten sposob
zniknal by z Polskiej Sieci Telefonicznej zasob w postaci potrzebnego,
wyksztalconego i na pewno zdolnego lekarza. Dla Ciebie na pewno telefon
jest podstawowym urzadzeniem pomagajacym w wykonywaniu zawodu - tak jak
dla nas siec Internet.

Pozdrawiam

VooVoo

--
 \  \ \  \/ /  /   Wojciech R. "VooVoo" Wiza               |
  \  \/\  \/  /    mailto:wiza_at_efp.poznan.pl             -(_)-