Re: pieprzenie i reakcje na Domeny 0.5

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 11:25:45 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:
> [...]

na co Karpio:

[troche tego skasuje]

>yslucha. wiesz, bo szlag mnie trafia jak widze takich ludzi jak ty (wy):
>sami nic nie robia a tylko krytykowac potrafia, przy okazji niszczac prace
>innych. szkoda ci tych dwoch dni pracy paru adminow, a nie szkoda ci tygodni
>jakie poswiecili ludzie na stworzenie tego dokumentu?

[itp. jeszcze ze dwa ekrany podobnego tekstu]

Mi szkoda czasu jaki admini poswiecili na wpisywanie nazw sieciowych w DNS,
konfiguracje PCtow, strony WWW i mnowstwo innych miejsc. Zwroc Karpu uwage,
ze swoje obelgi pod naszym adresem wpsales dokladnie pod protestem przeciw
zmienianiu istniejacych juz domen. Nie zauwazyles tego?

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland