Re: Emily w Toruniu

Autor: Aneta Baran (aneta_at_chall.ifj.edu.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 14:34:41 MET

Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl) wrote:

Uff... mam wrazenie, ze kolejna maszyna Trurla sie pojawila.... ;)

: Poniewaz jest to ktorys z kolei przyklad, ze polskiemu Internetowi grozi
: cos na ksztalt Political Corectness,
Chlopie, opanuj sie. Jaka Political Correctness? A o netykiecie slyszal, a?
Jak nie, to poczytaj sobie, mozna ja znalezc tu:
http://www.pk.edu.pl/texts/etykieta.html
Zrozum, ze to nie sa zadne tam wymysly towarzystwa wzajemnej adoracji, tylko
bywaja jeszcze tacy uzytkownicy, ktorzy placa od kazdego przslanego bajta.
I musza placic za kilometrowe sygnatury badz beztroskie cytowanie calych
listow przez roznych takich, co to sie nie beda fanaberiom poddawac i dla
ktorych formalizmy to zlo wszelakie.

Oczywiscie do zadnych zasad sie nie musisz stosowac, tak samo jak mozesz
przyjsc do opery w gumofilcach i kufajce. A ze ludzie poczuja sie zgorszeni
i zniesmaczeni.... i zaczna Cie traktowac jak kogos nie na poziomie... coz,
Twoj problem.

moje 3 grosze, mam nadzieje, ze ostatnie na ten temat,
Aneta.

--
  Aneta Baran                     |   Institute of Nuclear Physics, Krakow
  aneta_at_chall.ifj.edu.pl          |