Re: Alex w Toruniu, sygnaturki

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 14:51:13 MET

Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl) wrote:

: Zwyczajowe ograniczenie dlugosci sygnatury do 4 linii jest calkiem sensowne.
: Moze dla coponiektorych nie, ale dla mnie tak, Zdarza mi sie pracowac na
: VM/CMS przy duzym obciazeniu systemu, wtedy przerzucenie stron tekstu
: zajmuje okolo minuty (rekord to 5 minut czekania). Wtedy calostronicowa
: sygnaturka bardzo przyspiesza czytanie, bo zamiast wciagnac nastepny list
: czy posting musze odczekac przerzucanie stron do konca maila zeby sprawdzic
: czy to juz na pewno koniec.

Dni VM-a sa juz policzone, ja od dawna forwarduje poczte na PC z Linuxem,
tam sygnatury mozna sobie czytac do woli (co dluzsze wcale mi nie
przeszkadzaja).

: W tym miejscu wspomniec nalezy coponiektore postingi (zwlaszcza z plotek)
: skladajace sie z naglowka, jednego zdania tresci i wielkiej sygnatury,
: zajmujacej do 2 stron (widzialem kiedys taka z animacja (chyba) w ANSI, ale
: to juz jest patologia). Gdyby siec miala niograniczona przepustowosc, nie
: byloby problemu. A przelanie postingu krorego polowa jest sygnaturka zajmuje
: przeciez dwa razy wiecej czasu niz takiego bez.

Argument o przepustowosci sieci powinienes chyba dedykowac Rafalowi
Maszkowskiemu. Co do przepustowosci sieci - jest Alex, jest serwer
proxy-WWW na alex.boa, wiec mozna znacznie ograniczyc ruch przez lacze
Torun-WWa. Tylko po co, prawda?

: A swoja droga dlaczego musze tluamczyc rzeczy tak elementarne czlowiekowi
: z zespolu komputeryzujacego nasza uczelnie...

Nie wiem, po co probujesz mnie reedukowac - zwlaszcza w swietle
poprzedniego akapitu wychodzi, ze jestes niedoinformowany - a chcesz swoja
wiedza nawracac innych.

: A szczegolnie niepotrzebne sa te rami i dzielniki. Od nazwy organizacji
: gdzie pracujesz to jest pole Organization: w naglowku. I juz by byly cztery
: linie mniej.

Naprawde dziwie sie, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy nie maja wazniejszych
problemow niz liczenie linii w cudzym podpisie.

--
           Maciej Kozinski          | Internet: