Re: Prasa.pl

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 19:50:01 MET

Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl) wrote:

: miejsca i moich palcow -:) Jestem za domena geograficzna, oczywiscie
: jak ktos chce mieszkac w .com.pl to mu dac.

Np. dla mnie domeny geograficzne oznaczaja udziwnienia i komplikacje.
Mimo dosc szerokiego terytorialnie zasiegu i tak nie korzystam z zadnych
uslug zewnetrznych poza jednym (slownie jednym) miejscem podpiecia mojej
sieci do Internetu oraz niezbednym stykiem z okazji DNS i routing'u.
Reszta jest moja wlasna: lacza, routery, modemy, kable, swiatlowody,
maszyny. Sam sobie pluje w brode, jesli cos nie dziala i smiem twierdzic,
ze taka sytuacja jest (przynajmniej dla mnie) lepsza od koniecznosci
utrzymywania sztycznych kontaktow z kilkoma domenami macierzystymi.

        Leszek.

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |