Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 19:38:39 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:

: Czy mam przez to rozumiec ze powinno byc pse.gov.pl ?

IMHO na pewno nie. My jestesmy PSE _S.A._, wiec pod gov nie podpadamy.

: mysle ze nie jest absurdem jesli pojawi sie pse.lublin.pl, pse.gda.pl
: itd/itp. a do ich reprezentacyjnego hosta aliast pse.gov.pl ?

Z mojego osobisto-zawodowego punktu widzenia oznacza to tylko wiecej
roboty - zarowno z utrzymywaniem DNS'u dla tych wszystkich _moich_
poddomen rozproszonych po _nie_moich_ domenach, jak i z koordynacja
(koniecznosc kontaktow z wieloma administratorami zamiast zalatwiania
wszystkiegoi w jednym miejscu). Mowiac krotko - wolalbym nie.

: Jesli jestem w bledzie prosze o sprostowanie.

W bledzie? Nie powiedzialbym tego, bo to sformulowanie ma za silne zabarwienie
negatywne. To by sie dalo zrobic, ale IMHO ma to mniejszy sens i wiecej wad
niz pse[.com].pl

        Leszek.

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |