re: prasa.pl

Autor: Janusz Swieczkowski (janusz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 21:11:19 MET

Juz 47 listow z tematem "*pytanie*", 15 listow z tematem "*prasa*", nie
mam sil czytac wszystkich, przepraszam za ewentualne powtorzenia (pewnie
rozwiazaliscie juz sprawe "gazeta vs. com vs. org") Przeszukiwalem,
pojawily sie juz media, wiec proponuje od razu dwie domeny:

1. najpierw cos w stylu
  publicmedia.pl
2. do tego cos wstylu
  atm.publicmedia.pl

Kazda z propozycji da sie uzasadnic niektorymi przytaczanymi wczesniej
argumentami "za", bedzie chyba mniej kontrowersyjna, ATM-owi nic chyba nie
ujmie, innym tez da mozliwosc przylaczenia sie do takiej domeny.
Niewatpliwie prasa w internecie bedzie odgrywala coraz wazniejsza i na
pewno wyjatkowa role. Sprzedawanie informacji to cos innego od
sprzedawania pizzy. Ja nie slyszalem, ale moze ktos juz podobna domene za
granica wymyslil? A moze nie ma potrzeby, a moze jednak jest - wydaje mi
sie, ze w tym calym porzadku w nazewnictwie w zamierzeniu chodzi tylko o
automatyczne rozgraniczanie przeplywu informacji - w roznych celach - nie
tylko glosnego ostatnio porno, ale z punktu widzenia zainteresowan odbiorcow
uslug oraz prawnych uproszczen zwiazanych z korzystaniem z sieci. Moze sie
w przyszlosci okaze ze to dobrze, ze takie rozgraniczanie nie udaje sie do
konca...

Nie obiecuje, ze bede mial czas przeczytac odpowiedzi :-( Wy pewnie macie
wiecej czasu albo szybciej czytacie (a moze tylk wiecej piszecie?) :-)

J. Swieczkowski.

 !!! All personal data for direct contact AND non-commercial use only !!!
                       '
 |    |   _'    Janusz Swieczkowski,    Silesian University Computer Center
 |    | /   \   ul. Uniwersytecka 4, 40-877 Katowice, Poland
 |    ||        phone: 032 588211 ext. 1623
  \  / |        e-mail (internet) : janusz_at_us.edu.pl
  \ _ /