Re: Prasa.pl

Autor: Janusz Harkot (jerzyk_at_Gosat.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Oct 1995 - 12:07:58 MET

> Np. dla mnie domeny geograficzne oznaczaja udziwnienia i komplikacje.
> Mimo dosc szerokiego terytorialnie zasiegu i tak nie korzystam z zadnych
> uslug zewnetrznych poza jednym (slownie jednym) miejscem podpiecia mojej
> sieci do Internetu oraz niezbednym stykiem z okazji DNS i routing'u.
> Reszta jest moja wlasna: lacza, routery, modemy, kable, swiatlowody,
> maszyny. Sam sobie pluje w brode, jesli cos nie dziala i smiem twierdzic,
> ze taka sytuacja jest (przynajmniej dla mnie) lepsza od koniecznosci
> utrzymywania sztycznych kontaktow z kilkoma domenami macierzystymi.

zgadza sie,
struktura domen powinna byc drzewiasta od .pl dalej,
jezeli zacznie sie tworzyc subdomeny, aliasdomeny itp. to
bedzie taki bajzel jak nigdzie... (nawet nie w .de)
swego czasu we wroclawiu bylo .edu.pl potem zmienone na .wroc.pl
i wiecie co to znaczy? do dzis przychodza listy na .edu.pl
Przyzwyczajenie druga natura czlowieka, ale jak sobie pomysle co
wiaze sie ze zmiana domeny to odechciewa mi sie wszystkiego
poczawszy od dns'a poprzez sendmail'a na uzytkownikach konczywszy...

Ci ostatni w sumie sprawia najwiecej klopotu "... czemu listy do mnie nie
porzychodza..", "...znajomy ze stanow wyslal mi list i nie doszedl..."
i co Wy na to?
Jak nie mieliscie takich klopotow to jestescie szczesciarzami.

Odnosnie domeny prasa.pl - powiedzcie mi gdzie na swiecie jest wyroznianie
jakiejkolwiek grupy zawodowej, fakt ze Dziennikarze dostarczaja
informacje... ale dzieki smieciarzom nie giniemy w smieciach
dzieki elektrocieplowniom mamy cieplo, elektrowniom prad...
mozna wyliczac w nieskonczonosc ale nie w tym rzecz,
po co wyrozniac kogos? mamy rownosc...

Odpowiedz: a po co nam dluzsza domena?
jak wysylasz jeden list do czlowieka to nie jest to problemem wpisanie
4 znakow wiecej, a jak chcesz z nim korespondowac dluzszy czas
to wiekszosc mailer'ow ma cos co nazywa sie ,,address book''
wlasnie po to wymyslona

Janusz Harkot