Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Tue 12 Sep 1995 - 18:55:27 MET DST

On Tue, 12 Sep 1995, Michal Mosiewicz wrote:
> Czy jest na swiecie drugi taki kraj, gdzie operator sieci woli
> zamrozic na kilkanascie lat zyski z abonamentu po to, aby nie na
> razic sie na ryzyko podlaczenia abonenta, ktory malo uzywa telefonu?
> Patrz wczesniejszy list p. Konrada Plicha.
Alez ja nic takiego nie napisalem !!! Przeciez nie wiadomo czy ten
czekajacy 12 lat bedzie taki spragniony za nadzwoni od razu dwa razy
wiecej niz ten czekajacy 6 lat :->
Powtorze jescze raz:
1. Jesli potrzebuje 1000 osob a pieniedzy wystarcza na 500 to zaklada sie
najpierw tym ktorzy dluzej czekaja.
2. Jesli w danym miejscu potrzebuje telefonu 1000 osob a pieniedzy
jest na 1500 to budujemy 1200 a 300 w miejscu w ktorym ktos czekal
12 lat. Natomiast nie budujemy od razu 1500 z nadzieja az sie ktos
namysli w pierwszym miejscu.
Oczywiscie przyklady obrazuja ide a nie konkretne rozwiazania.
> Ale glupi bylem, ze czekalem 12 lat na telefon. Moze wystarczylo
> napisac zobowiazanie, ze naprawde bede z niego dzwonil... :-)
Polecam troche wiary w elementarny zdrowy rozsadek. Nawet w TP S.A.
Pozdrawiam.
                                Konrad

| Konrad Plich |
| Telekomunikacja Polska S.A. | email: |
| Zaklad Telekomunikacji | konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl |
| w Piotrkowie Tryb. | konradpl_at_zpk.u.lodz.pl |