Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 24 Apr 1995 - 10:30:48 MET DST

ZULO_at_bachus.1lo.lublin.pl (Jaroslaw Zulinski) wrote:
>Chyba jest to smiech przez lzy, bo skasowano mu wszystkie konta :(
>Rownie lagodne jak poprzednio.... :-)

Zacytuje administratora ajaxa (nazwe konta zagwiazdkuje):
> Konto ********@ajax zostanie zablokowane na conajmniej miesiac.

A za miesiac mam sie spodziewac nastepnego wybryku. Podkreslam jeszcze
raz: to jest BARDZO lagodna kara, dla kogos kto rozpowszechnial za
pomoca sieci pirackie programy.

>Tak swoja droga, jak na ucznia drugiej klasy liceum i raczej
>poczatkujacego pirata kara jest niewspolmierna do winy, wszak
>nie dopuscil sie zadnego wlamania, a zrobil tylko to na co mu Pan
>pozwolil.

Sugeruje pan, ze pozwolilel mu reklamowac moj server jako zrodlo
nielicencjonowanego oprogramowania. Odpowiadam: nikogo do tego nie
upowaznialem.

>Natomiast odcinanie ajaxa
>uwazam za akcje podobna do palenia czarownic. Sam posiadam konto na
>tym serwerze i moge zapewnic, ze oprocz pewnej (niestety licznej)
>grupy piratow, jest tam wielu porzadnych userow. Dla wielu osob jest
>to jedyna mozliwosc zdobycia konta na unixie i glownie w nich te
>restrykcje uderzaja.

Prosze podziekowac swoim kolegom z ajaxa oraz administratorowi, ktory
do tego dopuszcza.

Jacek Piskozub

Pracownia Teledetekcji Aktywnej
Instytut Ocenologii PAN