Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Grzesiek Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 24 Apr 1995 - 11:40:56 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Zacytuje administratora ajaxa (nazwe konta zagwiazdkuje):

>A za miesiac mam sie spodziewac nastepnego wybryku. Podkreslam jeszcze
>raz: to jest BARDZO lagodna kara, dla kogos kto rozpowszechnial za
>pomoca sieci pirackie programy.

>Sugeruje pan, ze pozwolilel mu reklamowac moj server jako zrodlo
>nielicencjonowanego oprogramowania. Odpowiadam: nikogo do tego nie
>upowaznialem.

Co jeszcze nie robi z chlopaka wlamywacza. Pirata owszem (kradzione programy),
natomiast obwolywanie go hackerem, wlamywaczem i zastanowianie sie nad odcieciem
routingu do/z Lublina to reakcja wybitnie histeryczna. Prawnie gosc jest przestepca,
technicznie wlamywaczem nie jest - nie zrobil nic, na co by mu nie pozwalala
konfiguracja hosta.

>Prosze podziekowac swoim kolegom z ajaxa oraz administratorowi, ktory
>do tego dopuszcza.

Do czego mianowicie dopuszcza? Do uzywania ftp?