Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jaroslaw Zulinski (ZULO_at_bachus.1lo.lublin.pl)
Data: Mon 24 Apr 1995 - 11:04:41 MET DST

> Co do kary jaka poniosl pirat to jest ona raczej smiechu warta.
Chyba jest to smiech przez lzy, bo skasowano mu wszystkie konta :(

> Nie protestuje: zostawilem inicjatywe administratorom z Lublina.
>
> Jednak nastepnym razem nie bede prosil o lagodne potraktowanie
> sprawcy.
Rownie lagodne jak poprzednio.... :-)

> A jesli ktos sie zastanawia czemu zadalem sobie tyle trudu scigajac
> faceta, prosze zwrocic uwage na nazwe mojej pracowni (tym razem
> podam polska wersje). [Dla oslabionych dowcipowo: :-)))))]
Tak swoja droga, jak na ucznia drugiej klasy liceum i raczej
poczatkujacego pirata kara jest niewspolmierna do winy, wszak
nie dopuscil sie zadnego wlamania, a zrobil tylko to na co mu Pan
pozwolil. Znam takie serwery, gdzie administrator umyslnie ustawia
tak prawa, aby mu podrzucac oprogramowanie. Natomiast odcinanie ajaxa
uwazam za akcje podobna do palenia czarownic. Sam posiadam konto na
tym serwerze i moge zapewnic, ze oprocz pewnej (niestety licznej)
grupy piratow, jest tam wielu porzadnych userow. Dla wielu osob jest
to jedyna mozliwosc zdobycia konta na unixie i glownie w nich te
restrykcje uderzaja.

> Jacek Piskozub
>
> Pracownia Teledetekcji Aktywnej
> Instytut Ocenologii PAN