Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 14:34:05 MET DST

piesik_at_man.poznan.pl (Piotr Piesik) wrote:

>Nie rozumiem... Czy powyzsze oznacza, ze sposobem na zabezpieczenie sie
przed
>wlamaniem jest prosba o litosc skierowana do potencjalnych wlamywaczy?
>Moim zdaniem winnym wlamania jest glownie wlasciciel konta i lokalny
admin,
>a nie wlamywacz. Czasem (ale tylko czasem) producent systemu. Ale na
pewno nie
>wlamywacz.

I ja nie rozumiem. Przeczytalem powyzsze trzy razy, pokazalem dwu
innym osobom - potwierdzily ze nie mam halucynacji.

Zatem jesli nie jest to halucynacja zbiorowa odpisuje:

1) Prosze na mnie doniesc do prokuratury. Jestem winien jako wspol-
   administrator.

2) Mysle, ze ta ciekawa mysl nalezy rozszerzyc na inne dziedziny:
  - za kradziez samochodu zamykac (dotychczasowego) wlasciciela
    oraz dyrektora fabryki (mogli lepiej go zabezpieczyc).
  - za probe zabojstwa skazywac ofiare (najlepiej na kare smierci).
    Przy okazji takze samobojcow (nie jako sprawcow ale jako ofiary).
  - Szczegolnie ostro karac zgwalcone. Nie dosc, ze na pewno prowokowaly
    sprawce ale jeszcze pozwolily na ten, w koncu nielegalny stosunek.

Proponuje na koniec karac za wyprodukowanie jakiegokolwiek programu.
Ktos go moze nielegalnie skopiowac, co jest przeciez naruszeniem
ustawy o ochronie wlasnosci intelektualnej.

Na pewno bedzie jeszcze weselej niz dotychczas :-)))

Z powazaniem

 Znany zbrodniarz, podejrzany o zbrodnie narodzenia sie

 Jacek Piskozub
 http://www.iopan.gda.pl/jacek.html