Re: Administrator Systemu czy Krol... ?

Autor: Andrzej Barganski (abar1mk1_at_sunrise)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 14:29:21 MET DST

Czesc!
Ja ze swojej strony jestem zadowolony z administartorow komputera, na ktorym
mam konto. I nie pisze dlatego ze 'sie boje o konto' lub cos w tym rodzaju.
Tak po prostu jest - i ciesze sie z tego!
Lecz mam kontakty z ludzmi z roznych wydzialow. Np. na takiej Elektronice
slyszalem o blokowaniach kont za wiecej niz jedna sesje, irc itd.

Ja konkretnie interesuje sie sportami samochodowymi i technika samochodowa.
W Polsce jest bardzo malo dostepnych informacji na ten temat (sport
samochodowy). Internet dal mi mozliwosc poznania i wymiany informacji
z ludzmi o podobnych zainteresowaniach, dostep do wielu informacji itd.
Sadze ze inna droga nie udalo by mi sie zdobyc tylu informacji!

Ogolnie to sa na mojej uczelni problemy z zalozeniem sobie konta.
Choc wiem ze na wielu wydzialach sa mozliwosci. Argumenty sa rozne.
Przewazaja takie w stylu: no moze jak bedzie Pan na 3 roku, teraz nie!

Smieszna sprawa jest to ze wiekszosc pracownikow naukowych ma konta zakladane
'odgornie'. Ciekawe czy wiedza ze maja konto ?!

Sadze ze dzieki dostepowi do Internetu mozna rozwinac swoje zainteresowania
- naukowe i 'prywatne'. Jest mi przykro ze wielu moich kolegow, ktorzy
mogliby poglebic swoje zainteresowania nie ma takiej mozliosci.

Jest tez inna strona medalu - poczucie ze jest sie urzytkownikiem jednym
z milionow. Chodzi mi o sprawy prozaiczne: jak trzymanie 'smieci' na koncie,
sciaganie megabajtow po to zeby je za chwile skasowac itd. Ja ze swojej
strony staram sie podczas pracy 'na koncie' myslec takze o innych
urzytkownikach. Jest to przecierz nasze wspolne dobro!

To tyle,
       Andrzej (jedrus na IRC).

| ____ _ ..... abar1mk1_at_sunrise.pg.gda.pl |
| ___o| \--| ...... Andrzej "Andy" Barganski |
| /o--------o-| ..... ul. Boisko 1/c4, 81-183 Gdynia, Poland. |
|'Cars and Drivers' - my home page about autosport and AUTORACE archive: |
| http://www.pg.gda.pl/abar1mk1/main.html |