Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 15:33:51 MET DST

Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:
: >Nie rozumiem... Czy powyzsze oznacza, ze sposobem na zabezpieczenie sie
: przed
: >wlamaniem jest prosba o litosc skierowana do potencjalnych wlamywaczy?
: >Moim zdaniem winnym wlamania jest glownie wlasciciel konta i lokalny admin,
: >a nie wlamywacz. Czasem (ale tylko czasem) producent systemu. Ale na pewno nie
: >wlamywacz.
:
: I ja nie rozumiem. Przeczytalem powyzsze trzy razy, pokazalem dwu
: innym osobom - potwierdzily ze nie mam halucynacji.
:
: Zatem jesli nie jest to halucynacja zbiorowa odpisuje:
:
: 1) Prosze na mnie doniesc do prokuratury. Jestem winien jako wspol-
: administrator.

Prokuratura odmawia wszczescia sledztwa z uwagi na
1. Brak definicji 'wlamania komputerowego' i usankcjonowania tegoz w KK
2. Mala szkodliwosc spoleczna czynu.

Zamiast do prokuratora proponuje natomiast doniesc Twojemu pracodawcy.
('Alez Pan admina zatrudnia... nawet uczniaki z Lublina mu sie wlamuja')

Jarek.