Czy TPSA chce wykupic lacza internetowe?

Autor: Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_mofnet.gov.pl)
Data: Fri 07 Apr 1995 - 08:03:17 MET DST

Cross-posted to polip & isoc-pl - Przepraszam, jesli dostales
ten list dwukrotnie. (Czy jest jakis polski odpowiednik dla
cross-posting?)

VTAM!
Doszla do mnie plotka, ze TP S.A. chce wykupic lub w inny sposob
stac sie wlascicielem wszystkich drutow, po ktorych chodzi
polski internet. Bzdura to, czy jest w tym jakies ziarno prawdy?
I kto wlasciwie jest w tej chwili wlascicielem tych drutow?

                                 Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

--
#include <disclaimer.h>
Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.