Re: Czy TPSA chce wykupic lacza internetowe?

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Fri 07 Apr 1995 - 11:41:25 MET DST

Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_mofnet.gov.pl) wrote:
> Doszla do mnie plotka, ze TP S.A. chce wykupic lub w inny sposob
> stac sie wlascicielem wszystkich drutow, po ktorych chodzi
> polski internet. Bzdura to, czy jest w tym jakies ziarno prawdy?
> I kto wlasciwie jest w tej chwili wlascicielem tych drutow?

Zdaje sie, ze TP SA jest juz od dawna wlascielem, jezeli nie wszystkich
to przynajmniej 99% drutow oraz kanalow, gdzie te druty sie kladzie.
Mozna zakladac wlasne, ale obawiam sie, ze zbudowanie wlasnych
kanalow to moze byc problem, nie tylko finansowy. Mozna puscic IP
przez radio, ale sa ograniczenia prawne co do robienia wlasnych
polaczen miedzymiastowych, a miedzynarodowych nie wolno i juz.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
                  A poza tym nalezy podzielic TP SA.