Re: Czy TPSA chce wykupic lacza internetowe?

Autor: Marcin Soltysiak (SOLTYS_at_novci2.ae.poz.edu.pl)
Data: Fri 07 Apr 1995 - 14:41:14 MET DST

> wydzialowym Ethernecie - czy ten kabel tez chca ode mnie kupic? Wlasciwie
> nie mam nic przeciwko - jezeli dobrze zaplaca to chetnie im sprzedam,
> a za uzyskane pieniadze kupie sobie i poloze drugi :-) Podobnie mozna
> by pewno zrobic z tymi kablemi 'miejskimi' po ktorych chodzi Internet -
> a sprzedac za dobre pieniadze, polozyc drugi i jeszcze zarobic. Jezeli
> kogo to niepokoi, to pewno znaczy ze 'kupic' oznacza w rzeczywistosci
> 'zabrac' lub ewentualnie 'kupic wylacznosc na takowe kable'.

Logicznym jest, ze TPSA nie kupuje dla sportu, tylko na wlasnosc.Gorsza jest
swiadomosc tego, ze TPSA bedac jedynym wlascicielem naszych kochanych kabelkow
moze je sobie powtykac w rozne urzadzonka, a wtedy np. tajemnice korespondencji
e-mail moze szlag trafic.Ponadto jako monopolista w branzy dla wlasnego
widzimisie lub za czyjes pieniadze moza caly ten nasz Internet rozpwalic.

Dzialania monopolisty nie moze powstrzymac nikt.Nie w tym kraju:(((
M.S