Re: Czy TPSA chce wykupic lacza internetowe?

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Fri 07 Apr 1995 - 12:29:05 MET DST

>niestety to nie jest plotka, tylko prawda o monopolu TPSA, ktora to firma
>wyweszyla juz w Internecie Interes i sie pcha tam gdzie tylko moze

Zaraz, czy ktos moze mnie oswiecic nt. co znaczy 'kupic' i 'wszyskich'?
Znaczy rozumiem, ze np. lacza miedzymiastowe i tak sa wlasnoscia TP S.A.
wiec nie ma tu nic do kupowania. Z drugiej strony Internet chodzi np. po
wydzialowym Ethernecie - czy ten kabel tez chca ode mnie kupic? Wlasciwie
nie mam nic przeciwko - jezeli dobrze zaplaca to chetnie im sprzedam,
a za uzyskane pieniadze kupie sobie i poloze drugi :-) Podobnie mozna
by pewno zrobic z tymi kablemi 'miejskimi' po ktorych chodzi Internet -
a sprzedac za dobre pieniadze, polozyc drugi i jeszcze zarobic. Jezeli
kogo to niepokoi, to pewno znaczy ze 'kupic' oznacza w rzeczywistosci
'zabrac' lub ewentualnie 'kupic wylacznosc na takowe kable'.

Tak wiec czy ktos moze mnie oswiecic co w kontekscie tego mailu oznaczaja
slowa 'kupic' i 'wszystkie'? Bo nie wiem czy mam sie cieszyc czy martwic.

JMP