Re: Czy TPSA chce wykupic lacza internetowe?

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Fri 07 Apr 1995 - 18:01:01 MET DST

>Logicznym jest, ze TPSA nie kupuje dla sportu, tylko na wlasnosc.Gorsza jest
>swiadomosc tego, ze TPSA bedac jedynym wlascicielem naszych kochanych kabelkow
>moze je sobie powtykac w rozne urzadzonka, a wtedy np. tajemnice korespondencji
>e-mail moze szlag trafic.Ponadto jako monopolista w branzy dla wlasnego
>widzimisie lub za czyjes pieniadze moza caly ten nasz Internet rozpwalic.

Chwileczke, nie rozumiem odpowiedzi. A niech sobie TPSA ma jakie chce
kabelki na wlasnosc - jak dlugo moge miec obok ich jakies swoje (no, chyba
ze sa w stanie wynajac mi kabelek ponizej kosztow eksploatacji mojego
wlasnego - wtedy bardzo chetnie wezme i nie bede nic a nic narzekal :-)
Rozumiem, ze chodzi Ci o obawe, ze w jakis sposob nie tylko kupia wszystko
co istnieje, ale takze zabronia dokladania nowych - wtedy to rzeczywiscie
nie jest dobrze, ale nie wiem jakie maja w tym wzgledzie prawne mozliwosci,
a poza tym wtedy to juz sie nie nazywa kupowanie...

A co do drugiego poruszonego punktu - to umowmy sie od razu ze nie ma czegos
takiego jak tajemnica korespondencji e-mail - przynajmniej nie w taki sposob
jak np. tajemnica zwyklej korespondencji pocztowej (gdzie za otwieranie
cudzych listow po prostu grozi kara wiezienia). Tak, ze to nie ma akurat
nic do rzeczy - nie mozna zabrac czegos, czego nie ma. Jezeli chcesz bezpieczny
e-mail to nie masz innego wyjscia jak szyfrowanie...

JMP