Re: Alex - nowy serwer w Toruniu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 21 Mar 1995 - 16:25:37 MET

> Date sent: Tue, 21 Mar 1995 16:04:27 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: motreba_at_lnx1.boa.uni.torun.pl (Maciej Otreba)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Alex - nowy serwer w Toruniu

> Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl) wrote:
>
> : Podmontowalem z Krakowa za pomoca PC-NFS (i zobaczylem mirror simtela
> : z ftp.cyf-kr.edu.pl w panelu Norton Commandera :-)).
> : Wolno - ale dziala. Mozna sobie kopiowac, ale FTP zrobilo by
> : to szybciej. Niemniej pomysl mi sie podoba.

> [...]
Aha, tylko ze prawdopodobnie Grzegorzowi chodzilo o to, zeby nie kopiowac ani
Krakow->Torun->Krakow, ani Torun (cache)->Krakow tylko bezposrednio
Krakow->Krakow. On miedzy swoim komputerem a Cyfronetem ma FDDI (ja tez), a
do Torunia jest najwyzej przy dobrych ukladach 2 Mbit/s. Wiec chyba
preferencja jest oczywista...
Wniosek: moze Cyfronet postawilby alexa u siebie i dawal mounty dysku z
mirrorami na caly Krakow?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl