Re: Mailery

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 19:28:57 MET

To ja sie moze przyznam, czego szukam.
Mailera pod DOS lub windows. Mailer moze byc dowolny, juz ja sobie
poradze, ale sposob dzialania powinien byc nastepujacy:

1. dzwoni do Unix'owego hosta,
2. pobiera co nowe,
3. rozlacza sie.
4. ja sobie wtedy czytam, odpowiadam, usuwam, EDYTUJE listy (zwykle
   skracam), przerzucam je do innych mailboxow.
5. Dzwoni ponownie do Unix'a
6. UZGADNIA skrzynki - tzn. powoduje, ze zbiory na hoscie
   zawieraja to co u mnie w domu.

Bo rachunek za telefon ostatnio przychodzi zbyt duzy.

Jaroslaw Lis

| E-mail (Internet): | Institute of Engineering Cybernetics |
| jjlis_at_ict.pwr.wroc.pl | Technical University of Wroclaw, Poland |