Re: Mozaik

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 15:57:55 MET

> Uzywalem Lynx-a i zachcialo mi sie Mozaika, ale po zainstalowaniu
> napisal:
> Cannot find support for Windows Sockets
> Myslalem, ze packet driver wystarczy, ale widze, ze nie.
> W Windowsach nie jestem specjalista - co zrobic ?

Sciagnac i zainstalowac jakis Winsock (jest ich kilka). Producenci
Mosaica polecaja Trumpet Winsock. Mozna go sciagnac z tej samej maszyny
co Mosaica (mam na mysli oryginal) albo np. z mojej:

ftp://ftp.iopan.gda.pl/pub/windows/winsock/winsock.zip

Potem tylko wpisac pare parametrow jak numer swojego PC-ta, name servera,
gatewaya (najpewniej lokalnego routerai, czasem bramy)i, czasem bramy.

I juz chodzi.

I jeszcze jedno: mosaic.ini powinien byc w katalogu Windowsow (np. c:\windows)
inaczej nie jest widoczny.

Swoja droga na winsocka jest kupa dobrych programow: najlepszy ftp jaki
znam, itd, itp. Nie ma tylko DOBREGO demona poczty. Wtedy mozna by sie
calkiem uniezaleznic od Unixa i Krzysiu pekl by z wscieklosci.

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl