Re: co dalej polipie

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 14:39:58 MET

On Wed, 26 Oct 1994, Grzegorz Krawczyk wrote:

> Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem poruszenia tego tematu.
> Powyzsze zdanie zmobilizowalo mnie do tego. Chodzi o "przepustowosc"
> zsku.
> Wydaje mi sie, ze nie jest najlepiej (delikatnie mowiac).
> Listy sa rozsylane wolno. Na swoje czekam czasem kilka godzin.
>
> Powiem szczerze:
> nigdy nie spotkalem sie z tak "przymulonym" listserwem. Nie dociekam
> co jest tego przyczyna, fakt jest taki.

To bardzo przykre, ale niestety (pisalem o tym nie raz) to prawda.
Przyczyna moim zdaniem to zsku=386 33Mhz 16MB RAM + SCO 2.0

> Czy jest ktos, kto sie zgadza z moim pogladem? Czy tez moj poglad
> na te sprawe jest spatrzony?

Ja zgadzam sie _BARDZO_ i sadze ze wszystkim pracujacym na zsku bardzo to
przeszkadza - duzo bardziej niz czytaczom polip.

Co dalej z POLIP? Dostalem zgode na oswiadczenie, ze na 99.99 % w ciagu 2
no max 3 miesiecy bedziemy mieli nowy komputer i na niego przeniesiemy
POLIP (wspominalem juz o tym ale bez dat). Bedzie to duuuzo silniejsza
maszyna.

Poza tym na razie dostalem 4 glosy za tym zeby rozdzielic tematyke na
dwie listy - dyskusja powinna troche zmalec, wiec nie powinno byz az tak
zle jak teraz.
Musze sie chyba jednak wycofac z obietnicy zalozenia tej drugiej listy.
KTO ZALOZY LISTE SWIETE_WOJNY ????

Z ogloszeniem kompletnych wynikow glosowania poczekam moze jeszcze
troche, ale prosze sie juz powoli przygotowac na zaniechanie innych niz
internetowe dyskusji.

Pozdrawiam,

                                   Piotrek

|                        Piotr Wilk                          |
|     Samodzielny Zaklad      |  email:                      |
|     Sieci Komputerowych     |    piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl    |
|    Politechniki Lodzkiej    |    piotrwi at plearn         |