Re: co dalej polipie

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 27 Oct 1994 - 16:11:37 MET

Piotr Wilk (piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl) wrote:
: On Wed, 26 Oct 1994, Grzegorz Krawczyk wrote:

: > Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem poruszenia tego tematu.
: > Powyzsze zdanie zmobilizowalo mnie do tego. Chodzi o "przepustowosc"
: > zsku.

: To bardzo przykre, ale niestety (pisalem o tym nie raz) to prawda.
: Przyczyna moim zdaniem to zsku=386 33Mhz 16MB RAM + SCO 2.0

Nie znam sie na tym, ale jak na moj gust, to nawet najwolniejszy
komputer nie powinien spowodowac kilkugodzinnego opoznienia.
Kilkanascie sekund, to maksimum.

Sugerowalbym sprawdzic, co sie dokladnie dzieje.

Jarek.

P.S. Czy ktos moze mi wreszcie wyjasnic dlaczego news'y ze swiata
    sa tak potwornie opoznione? Pytalem juz ze dwa razy na pl.news.admin
    i odpowiedz byla polityczna - tzn. jej nie bylo.