Re: co dalej polipie

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 14:29:02 MET

Grzegorz Krawczyk wrote:

> Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem poruszenia tego tematu.
> Powyzsze zdanie zmobilizowalo mnie do tego. Chodzi o "przepustowosc"
> zsku.
>
> Wydaje mi sie, ze nie jest najlepiej (delikatnie mowiac).
> Listy sa rozsylane wolno. Na swoje czekam czasem kilka godzin.
>
> Obawiam sie, ze moze to miec wplyw na jakosc dyskusji, ilosc listow
> dotyczacych danego tematu, ipt. Wyobrazmy sobie np. sytuacje kiedy
> ktos pisze odpowiedz na dany temat, a w kolejce na zsku czeka juz
> kilka podobnych odpowiedzi, czy listow mogacych w zasadniczy sposob
> [...]

Ja sie zgadzam. Tak wlasnie jest. Zreszta pare razy podczas ostatnich
dyskusji widzialem tu pare wrecz identycznych odpowiedzi, ktore powstaly
wlasnie napewno wskutek "szybkosci" serwera. Tak samo, jak i Ty nieraz
b. dlugo musze czekac, az przyjdzie to, co wyslalem przed momentem.

                                                Pozdrawiam,
                                                    -Krzysio