co dalej polipie

Autor: Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 11:33:24 MET

> [..]
>
> Zdanie z mojego listu:

> to wlasnie propozycja glosowania. Ciekawe czy cos z niego wyjdzie?? :-)
> Glosy prosze przesylac na moj prywatny adres:
> piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl
>
> Jezeli wygra opcja podzialu proponuje nazwe dla drugiej listy: wojny
> Nie wiem tylko czy zsku da rade ja pociagnac, ale jesli nie bedzie
> chetnego na zalozenie takiej listy to obiecuje, ze zrobie ja na zsku.

Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem poruszenia tego tematu.
Powyzsze zdanie zmobilizowalo mnie do tego. Chodzi o "przepustowosc"
zsku.

Wydaje mi sie, ze nie jest najlepiej (delikatnie mowiac).
Listy sa rozsylane wolno. Na swoje czekam czasem kilka godzin.

Obawiam sie, ze moze to miec wplyw na jakosc dyskusji, ilosc listow
dotyczacych danego tematu, ipt. Wyobrazmy sobie np. sytuacje kiedy
ktos pisze odpowiedz na dany temat, a w kolejce na zsku czeka juz
kilka podobnych odpowiedzi, czy listow mogacych w zasadniczy sposob
zmienic tok dyskusji, czy wplynac na jej zakonczenie. To tylko
przyklad. Inna sprawa jest wygoda uzytkownikow listy. Powiem szczerze:
nigdy nie spotkalem sie z tak "przymulonym" listserwem. Nie dociekam
co jest tego przyczyna, fakt jest taki.

Czy jest ktos, kto sie zgadza z moim pogladem? Czy tez moj poglad
na te sprawe jest spatrzony?

Grzegorz

---
| Grzegorz Krawczyk - System & Network Manager                                |
| University of Mining and Metallurgy       | e-mail: krawczyk_at_kme.agh.edu.pl |
| Chair of Electrical Machines              | Phone : +48 12 338100 EXT.2822  |
| 30-059 Krakow, ave.Mickiewicza 30         | Fax   : +48 12 341096           |