Re: co dalej polipie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 29 Oct 1994 - 17:12:43 MET

> Date sent: Thu, 27 Oct 94 17:12:45 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl (Marcin Klimowski)
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: co dalej polipie

> : prosciej sie robi 'catch-up' (nie mylic z ketchupem) po tygodniu
> : nieobecnosci.. W mailu - trzeba kasowac wszystkie listy po kolei, w
> : newsach - jeden klawisz i caly watek (np. 150 listow z 'Netware - by
> : more costam...') robia sie 'przeczytane'.
>
> he he he .. na takie watki to mozna miec nawet kill file entry :)))
> [...]
Prostsze ??????
No to popatrz:
Z glownego menu Pegasus Maila wybieram opcje "Preferences" i w podmenu, ktore
mi sie ukaze, "New mail filtering rules".
Naciskam klawisz Ins, zeby dodac nowy filtr. Pojawia mi sie okienko tresci
nastepujacej:

   If this field :
   Contains :
   Then do this :
         (Using)

Przesuwam kursor na pierwsza pozycje "If this field", i wybieram pole
"Subject". Przesuwam kursor na druga pozycje, wpisuje "Netware by way more".
Przesuwam kursor na trzecia pozycje i z listy mozliwych akcji wybieram
"Delete". Ctrl-Enter i filtr zdefiniowany. Od tej pory listow z tym tematem
juz nie zobaczysz.
No oczywiscie, jak masz znakomity unixowy mailer w rodzaju elm-a, to takie
proste to nie jest...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl