Re: Subject: Re: TeX (mam nadzieje KONIEC)

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 09:34:18 MET

On Wed, 26 Oct 1994, Jacek Piskozub wrote:

> Moze by podzielic liste na:
>
> a) grupa poswiecona polskiemu Internetowi,
> b) grupa nieustannych wojen miedzy roznymi swiatopogladami komputerowymi/
> systemami operacyjmymi/kompilatorami/edytorami/innymi programami.
[..]
> Moze by tak oficjalne glosowanie nad podzialem? Tak to sie przeciez odbywa
> w tym szerokim swiecie gdzie 90% maszyn pracuje wylacznie pod Novelem, 85%
> wylacznie pod Unixem, 70% wylacznie z systemem 7 a reszta czyli -145%
> [slownie minus] pod tym ohydnym DOSem.

Zdanie z mojego listu:

to wlasnie propozycja glosowania. Ciekawe czy cos z niego wyjdzie?? :-)
Glosy prosze przesylac na moj prywatny adres:
piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl

Jezeli wygra opcja podzialu proponuje nazwe dla drugiej listy: wojny
Nie wiem tylko czy zsku da rade ja pociagnac, ale jesli nie bedzie
chetnego na zalozenie takiej listy to obiecuje, ze zrobie ja na zsku.

Pozdrawiam,

                                   Piotrek

|                        Piotr Wilk                          |
|     Samodzielny Zaklad      |  email:                      |
|     Sieci Komputerowych     |    piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl    |
|    Politechniki Lodzkiej    |    piotrwi at plearn         |