Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 10:33:09 MET

>From: jjlis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
>
>Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:
>: Na poczatku pisalem: co za mlotek kupuje komputery bezdyskowe????
>: Kiedys pracowalem w firmie, gdzie taki jeden geniusz zaopiniowal cos
>: tak debilnego. Postawili mase PC bez dyskow z bootpromami pod Novell'a.
>: Po jakims czasie ze starszych PC przenoszono po jednym flopie.. za jakis
>: czas dokupywano HDD. It's a feeling of lameness.... niestety.
>
>Ja tam mam odrebne zdanie. Z lokalnymi dyskami to tylko klopot. Kazdy
> [...]

Ja bym jeszcze wymienil wirusy. My, odwrotnie niz Krzysio, startowalismy od
kilkunastu PC z dyskami, a bez sieci. Po wlozeniu kart z BOOT PROMami,
wyjelismy dyski (zreszta wlasnie 40MB, ale wooolne, wiec marne jako swap)
i od tego czasu jest spokoj z wirusami, dlubaczami w autoexec.bat itd.
atrakcjami typowymi dla laboratoriow studenckich... ;-)
                                              Szymon Sokol