Re: Subject: Re: TeX (mam nadzieje KONIEC)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 10:15:30 MET

> On Tue, 25 Oct 1994, Jacek Piskozub wrote:

[ tu sam siebie kasuje]

> [...]
Administrator grupy na to:

> Ha, ha, ha ale sie usmialem przed chwila. W zasadzie nie powinienem - nie
> wypada.

Czemu nie? To mialo byc do smiechu.

> [...]
> pasowala do tematu. Zrobilem to ok pol godziny temu:
>

> Lista dyskusyjna poswiecona polskiemu Internetowi
> ORAZ
> innym problemom, ktore "gryza" polskich Internautow
> [wyciete]
>

> A za chwile taki list :-)))
>
> Moze wiec jak komus cos lezy na zoladku, a wydaje mu sie, ze jest polskim
> Internauta ;-) oraz jego problem wzbudzi wielka dyskusje to nie wyrzucac
> jej z polip?????
>
> Czy zgadzacie sie na taki rozszerzony temat listy, czy powracamy do
> starego i definitywnie konczymy inne tematy????

Przed chwila (zanim przeczytalem powyzszy list administratora) zaproponowalem
dyskusje NC v. XTGold. Mysle, ze trafilem dokladnie w sedno jego propozycji.

A miala to byc jeszcze jedna proba zmiecenia stad dyskusji texowskich przez
sprowadzenie ich ad absurdum.

Teraz powaznie:

Moze by podzielic liste na:

a) grupa poswiecona polskiemu Internetowi,
b) grupa nieustannych wojen miedzy roznymi swiatopogladami komputerowymi/
   systemami operacyjmymi/kompilatorami/edytorami/innymi programami.

Ja chetnie nalezalbym do pierwszej, nigdy do drugiej. Mysle, ze taka
propozycja nie zaszkodzi tym, ktorzy chca i tu i tu. Musza tylko poswiecic
3 minuty na zapisanie sie do drugiej i gotowe.

Moze by tak oficjalne glosowanie nad podzialem? Tak to sie przeciez odbywa
w tym szerokim swiecie gdzie 90% maszyn pracuje wylacznie pod Novelem, 85%
wylacznie pod Unixem, 70% wylacznie z systemem 7 a reszta czyli -145%
[slownie minus] pod tym ohydnym DOSem.

Pisane pod szlachetnym edytorem vi na maszynie z szacownym Unixem. Moglem
napisac bezposrednio z Pegasusa 4 Win ale wstyd mi nie pozwolil. [to taki
wstep do dyskusji z grupy b) ].

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl