Re: NC i CP 852

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 26 Oct 1994 - 10:47:35 MET

>From: zych_at_student.uci.agh.edu.pl (Zbigniew Zych)

>No to ja pisze 1994.10.25 ...
>Co do standardu: powstal on w czasach kiedy "krolowaly" Odry...
>Bodajze dlatego, ze mozna wtedy daty porownywac jak stringi:
> strcmp....
>
>Przy czym powszechnie stosowalo sie wtedy daty w postaci "wojskowej":
> 19941025 :-)
>i podobnie czas: 1823

Zyziu, nie wyglupiaj sie... Po pierwsze, Ty przeciez Odry nie pamietasz. Po
drugie, ja na Odrze 1305 (tej samej zreszta co i Jarek Rafa) pracowalem 2 lata
i pamietam ja dobrze (a wspominam z lezka w oku) i z cala odpowiedzialnoscia
stwierdzam, ze to brednie! Pamietam, jak wlasnie w owym okresie wprowadzili te
(jakze debilna) norme, i spiker w TV (w gustownym wojskowym mundurku) mowil,
ze to ze wzgledu na komputeryzacje... Tymczasem rzeczona Odra chodzila pod
systemem George 3 i daty wypisywala tak: Sun 13 Dec 1981. Wiec co ma do rzeczy
1981.12.13 ??? A reprezentacja wewnetrzna daty i tak nie byl zaden string,
tylko liczba (taka jak w Unixie wynik funkcji time()), wiec mozna bylo
porownywac przez zwykle > a nie strcmp().
                                              Szymon Sokol