W dniu 08.09.2024 o 15:20, Trybun pisze:
W dniu 08.09.2024 o 09:28, Tomaszek pisze:
W dniu 04.09.2024 o 14:24, Trybun pisze:
Co za dziwactwo, gdy mam router podłączony do kompa kablem sieciowym
to wystarczy na minutę odejść od komputera aby strona Thunderbirda z
otwartą grupa dyskusyjną się zawiesiła/zamroziła, nic takiego nie
następuję gdy sygnał do kompa idzie przez WiFi. Komp może i pół dnia
stać i nic się nie zawiesza. Dla jasności, jest to ten sam sprzęt i
to samo oprogramowanie. O co tu może chodzić?
Tylko thunderbird się tak zachowuje, czy jakieś inne programy
korzystające z sieci dają takie objawy?
--
t0maszek
Thunderbird, i to tylko przy obsłudze Usenetu. Wystarczy trochę dłużej
pisać post i już go się nie wyśle, trzeba go zapisać, restart TB i
dopiero można wysłać, oczywiście jak najszybciej bo dłuższa chwila
zwłoki i trzeba operację przeprowadzać od nowa. Normalne wiadomości
obsługuje bez żadnych problemów.
To nie wina Thunderbirda - przynajmniej nie bezpośrednio.
Tak się dzieje na Chmurce z (prawdopodobnie) powodu, że serwer wymaga
każdorazowo uwierzytelnienia (opcja w ThB).
Też mi się tak czasem zdarza przy normalnym użytkowaniu a już w 100% gdy
włączam/wyłączam VPN. Pojawiają się notyfikacje o zresetowaniu połączenia.
U mnie jednak nie muszę zamykać Thunderbirda - wystarczy wysłać daną
wiadomość ponownie - działa w 100% przypadków.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
|