Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WXP+W10.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WXP+W10.
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Mon, 17 Apr 2023 18:53:24 +0200
W dniu 16.04.2023 o 14:07, neelix pisze:

Użytkownik "mirekc" <mirekc@interia.pl> napisał w wiadomości news:u1ddr8$1u11p$1@dont-email.me...
W dniu 14.04.2023 o 22:01, neelix pisze:
[...]
Nie bardzo rozumiem. Kto pyta czy zamienić litery dysków? Nie przypominam sobie. Przy instalacji kolejności dysków nie zmieniałem. A co znaczą kolory (czarny, niebieski)?
GAG. Jeśli podczas wyboru partycji wskażesz drugi dysk (klawisz z cyfrą 2) to wtedy wyświetla się to pytanie.

Wyboru na etapie planowania czy już uruchomienia? Nie było pytania.

Na etapie przypisania partycji do klawisza pod warunkiem że dana partycja jest na drugim dysku. Jeśli nie było pytania to już nie wiem. Specjalnie sprawdzałem u siebie.