Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WXP+W10.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WXP+W10.
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Sat, 15 Apr 2023 08:19:26 +0200
W dniu 15.04.2023 o 07:48, mirekc pisze:
W dniu 14.04.2023 o 22:01, neelix pisze:
[...]
Nie bardzo rozumiem. Kto pyta czy zamienić litery dysków? Nie przypominam sobie. Przy instalacji kolejności dysków nie zmieniałem. A co znaczą kolory (czarny, niebieski)?

GAG. Jeśli podczas wyboru partycji wskażesz drugi dysk (klawisz z cyfrą 2) to wtedy wyświetla się to pytanie.

Przepraszam, pomyliłem się. Pytanie wyświetla się dopiero wtedy gdy wskażesz partycję z drugiego dysku.