Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WXP+W10.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WXP+W10.
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Sat, 15 Apr 2023 07:48:23 +0200
W dniu 14.04.2023 o 22:01, neelix pisze:
[...]
Nie bardzo rozumiem. Kto pyta czy zamienić litery dysków? Nie przypominam sobie. Przy instalacji kolejności dysków nie zmieniałem. A co znaczą kolory (czarny, niebieski)?

GAG. Jeśli podczas wyboru partycji wskażesz drugi dysk (klawisz z cyfrą 2) to wtedy wyświetla się to pytanie.

Co do kolorów to chyba niebieskie są partycje typu extended, ale głowy nie daję. Nie zastanawiałem się. GAG potrafi uruchamiać systemy zarówno z partycji podstawowych jak i rozszerzonych.

[...]
Na HDD1 z WXP i W10 zablokował start WXP? A jak fizycznie odłączę HDD2 z W10 to WXP też nie wystartuje? Jeszcze nie próbowałem.

Pogubiłem się. Napisz jeszcze raz co Ci startuje (bez żadnych kombinacji). Najlepiej opublikuj gdzieś zdjęcie z ekranu.