Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD - Error code 6.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD - Error code 6.
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 10 Jan 2023 00:26:42 GMT
On 2023-01-09, Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com> wrote:
> Może nie ma.
> Ja nie mam CD, a pendrajwy leżą w szufladzie i się kurzą, za to mam
> Linuxa na drugiej partycji i takie coś, jak IODD.

Mam coś podobnego. To takie coś co przy bootowaniu możesz wskazać obraz?
Nie pamiętam już co konkretnie mam, ale strasznie to to wrazliwe na
operacje na tym dysku. Wystarczy, że co gdzieś utworzę i juz nie robi co
należy. A jak się ma to włozone w komputer lub zawsze pod ręką to wymaga
duzej samodyscypliny, aby nic tam nie przekopiować.

Natomiast bardzo sobie chwalę niejakiego Ventoya. Odporny, proaktywny,
konfigurowalny.

--
Marcin