Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HDD - Error code 6.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HDD - Error code 6.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Tue, 3 Jan 2023 16:02:21 +0100
HDD Seagate Barracuda 7200.12  1 TB. Podłączyłem przez USB do TV Panasonic
do nagrywania filmów. Zapełniłem prawie cały. Niestety po jakimś czasie
zablokował się. Zmieniłem obudowę. Nic nie dało. Jest komunikat "nie włożono
urządzenia". Podłączyłem HDD do komputera.  WXP go nie widzi. Otworzyłem
Aomei Partition Assistant SE 5.5. Wczoraj  widzę: Podstawowy Dysk 3 (GPT)
931,51GB, Wykorzystane-0,00 kB. Pierwszy sektor fizyczny - 0 (Cyl:0, Hd:0, Sect:1). Po kilku
krótkich próbach np. "Tworzenie Partycji" dzisiaj widzę:
wykorzystane-93,55MB, Pierwszy sektor fizyczny-63 (Cyl:0, Hd:1, Sect:1). Za chwilę 0, a teraz znowu 63.

Po wykonaniu operacji w 27% jest komunikat: "Niestety, obecna operacja została
anulowana!
Kod informacji: 6
Opis: Tablica partycji na dysku zostało zaktualizowane z niepowodzeniem,
ponieważ inne programy zablokowały tablicę partycji, zamknij inne programy i
spróbuj ponownie.

What does the Information Code mean? Please refer to:
http://www.disk-partition.com/help/errorcode.html ".

Filmów chyba nie uratuję. Korci mnie format i zaczęcie od nowa, ale poczekam na pomoc. Chciałbym go naprawić i znów podłączyć do TV. Pomożecie?

--
Pozdrawiam
neelix