Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 14 Jul 2022 20:11:35 +0200
Dnia Thu, 14 Jul 2022 13:25:24 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> Teraz patrzymy na to jak na jakieś praktyczne czy ergonomiczne
> objawienie, a przecież wychodzące gniazdo było jeszcze nie tak dawno
> standardem w zasilaczach, wtedy AT, i służyło najczęściej do podpięcia
> właśnie monitora. I komu to przeszkadzało.

W moin przypadku Yamaha ma transformatorowy stary zasilacz, jedna z
drukarek też. Grzeją się te zasilacze, a na nich czasem leżą jeszcze jakieś
"bardzo potrzebne" papiery. Ja to wyłączam raczej z bezpieczeństwa, a nie
dla tych kilkunastu watów, co ciągną włączone.
Chociaż i tak cała moja elektronika (routery, NAS, UPSy do wyłączonych
komputerów) ciągną stale około pół kilowata. Zaznaczam: przy wyłączonych
komputerach.

--
Pozdrawiam.

Adam