Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 15 Jul 2022 21:26:05 +0200
Dnia Fri, 15 Jul 2022 11:09:40 +0200 (GMT+02:00), Eneuel napisał(a):

> Adam
>
>: ...jeszcze pewnie coś by się znalazło
>
> To wszystko ciągnie pół kilowata, gdy jest wyłączony, gdy nie pracuje?

Pół kW gdy ja nie pracuję, a w zasadzie gdy mój laptop nie siedzi w stacji,
czyli monitory, niektóre drukarki, sprzęt audio i coś tam jeszcze jest
wyłączone.
Sam główny serwer (Power Edge, 2 szt. mocne Xeony, 8 szt. HDD SAS) potrafi
szarpnąć sporo ponad pół kilowata. Każdy z zasilaczy ma moc 800 lub 900
watów. Ale już coraz rzadziej jest włączony.
W porównaniu z nim pozostałe serwery (Lenovo & Fujitsu) sumarycznie biorą
nieco mniej prądu. Też już dość rzadko włączane.
Moje monitory (HP LP2475w) też sporo zjadają, ale są bardzo dobre, z
wieloma wejściami, ze znakomitą matrycą sIPS, rozdziałka 1920x1200. Mają
nawet PIP. Bardzo je lubię. Najstarszy ma przepracowane nieco ponad 14 tys.
godzin, dla nich to nie jest wiele.

--
Pozdrawiam.

Adam