Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Wed, 13 Jul 2022 16:25:51 +0200 (GMT+02:00)
Costa Bravo

: Pierwsze zdanie mojego 1 postu brzmi

Przeczytałem to zdanie i wziąłem je pod uwagę, zanim
 odpowiedziałem na Twój post. Przed kupnem masz nikłe szanse, ale
 po kupnie możesz informować o tym czymś innych ludzi.

Nie każdy z tej grupy uważa wiadome rozwiązanie za złe -- według
 mnie to bardzo złe rozwiązanie i moim zdaniem trzeba tego rodzaju
 rozwiązania omijać... Rozumiem, że po kupnie masz nikłe szanse na
 cofnięcie czasu, ale masz możliwość podawania nazwy producenta
 oraz numeru katalogowego monitora, by przestrzegać
 innych...

Opinie użytkowników wpływają na stosowane rozwiązania...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----