Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor. Wyłącznik curiosum
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 14 Jul 2022 14:42:35 +0200
Dnia Tue, 12 Jul 2022 13:24:46 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

> Ja używam właśnie listwy pod biurkiem przyczepionej do blatu. Jakbym
> miał trzy monitory wyłączać każdy z przyciskiem w innym miejscu...to bym
> ich pewnie nie wyłączał gdyby nie ta listwa :-P

Dla wyłączających monitory i co tam jeszcze można listwą:

Są listwy samoczynnie wyłączające gniazda "slave".
Kompa podpina się do "Master" i jak ten master zobaczy, że pobór prądu
znacznie zmalał (czyli komp został wyłączony), to po chwili odcina napięcie
do gniazd "Slave".
U mnie w domu tak działają dwie listwy, moja odcina wszystkie monitory,
drukarki etykiet, MIDI, moduł brzmieniowy Yamaha i chyba jeszcze coś.

Przykład listwy: acar eco plus

Jest to wygodne.

--
Pozdrawiam.