Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD -- błąd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD -- błąd
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 28 Jun 2022 19:24:43 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 62bb34d4$0$489$65785112@news.neostrada.pl

Skasowałem chwytliwą partycję, założyłem w jej miejsce nową NTFS
i wgrywam tam jej poprzednią zawartość plik po pliku... Nie ma
mowy o przeszłości tej akurat partycji... Ale niekoniecznie po
przebootowaniu osiągnę sukces... Na razie nowa partycja nie
jest trzymana masą systemowych programów, ale tak już bywało,
że po restarcie znów była chwytana...

I oto jest -- jak było!!! Po restarcie partycja nie dostała literki,
choć była odkryta a po nadaniu literki pod pracującym WXP została
uchwycona masą okołosystemowych programów...

Partycja, której niedawno nie było -- postawiłem ją od nowa,
sformatowałem i wgrałem tam pliki, które są kopią karty
pamięci Redmi Note 9 pro... Plik po pliku...

Zero przeszłości!!! Nowa partycja jest tak traktowana!

-=-

Można mi wierzyć albo nie -- ale nie kłamię!

Inna partycja z tą zawartością (z tymi samymi plikami) nie
jest chwytana, więc nie o zawartość partycji tu chodzi...

Nie o literę, nie o sygnaturkę partycji...

Jedyne, co powtarza się -- to położenie partycji i jej nazwa. :)
Oczywiście nazwa nie ma nic do tego -- 'android_N_9'. Powinno
być 'android_K_9', ale jest N... ;) K to kieszeń, i tu jest ta
partycja, zaś N to normalny dysk...

N i K -- na którym dysku
9 -- która partycja na danym dysku
android -- co jest na tej partycji

Częste zabawy dały N zamiast K, ale pamiętam, gdzie który dysk jest. :)
W razie czego mogę zajrzeć do Crystalicznego... ;)

--
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.6_'