Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD -- błąd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD -- błąd
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 27 Jun 2022 15:57:13 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 62b9ae59$0$548$65785112@news.neostrada.pl

Po restarcie...

Zyy ostatniej chwili. Ponieważ męczył mnie czerwony kolor w Paragonie,
skasowałem redną partycję i wrzuciłem tam jej kopię. Rzekomo uzyskałem
(na samym końcu dysku -- z końca HDD_0 na koniec HDD_1 aż:
 - 132.6 MB/s zapisu

To największa chwilowa szybkość, jaką widziałem, pokazana przez Paragon 7.

 - nieco ponad (naraz nie mogłem widzieć
   i pamiętać obu liczb) 47 MB/s kopiowania.

Mogę nawet zaokrąglić to do 133 MB/s (po co komu drobiazgi) i dopisać,
że nieustannie zapis przekraczał 120 MB/s (bo tak było!) ale i co

Poniżej 120 MB/s nie widziałem podczas tego kopiowania.
Im mniejsza była moja aktywność :) tym większa była wskazywana szybkość.
Być może przekroczona zostałaby 132.6 MB/s, gdybym nie przeszkadzał. :)
Może należało wyłączyć monitorowanie dysków i WXP...

z tego, skoro skopiowanie pliku 40 GB jednak ;) nie idzie błyskiem... ;)

Teraz nie tylko Paragon 7, ale też Paragon 5 widzi wszystko bez redów.
Wcześniej Paragon 5 widział na HDD_1 tylko 3 Primary i coś na kształt ERROR....
(skasowałem ostatnią partycję na Extended i w wolne miejsce uzyskane
po skasowaniu wrzuciłem kopię tejże partycji, po czym rozciągnąłem
powstałą/świeżą partycję tak, by wypełniła wolną przestrzeń do końca)

Tylko Paragony (nie wszystkie -- tylko starsze) zgłaszały błąd.
Używam różnych partycjonerów, bywa, że kilku (czynnie) naraz.
Bywa, że kilku naraz na tym samym HDD -- podczas długotrwałej
zabawy z którąś partycją, potrafię zabawić się innym (ten sam
wtedy nie wystartuje) partycjonerem (czy podobnym programem)
obrabiając inną partycję, i nie tylko o zmianę nazwy czy temu
podobne drobiazgi tu chodzi... Bywa, że pracę jednego programu
,,naprawi'' ;) inny, ale naprawienie tejże ,,naprawy'' nie jest
problemem...

Problemem jest tutaj machanie głowicą -- nie warto obrabiać dysku
w różnych miejscach naraz, bo wydłuża to czas i zwiększa temperaturę dysku...
Ale czasami ;) warto... [a czasami po prostu zapomnę, że już zleciłem
jakąś zmianę w innym miejscu tego dysku... podczas takich zabaw nie
ślęczę przy komputerze... a jeśli nawet ślęczę, to nie wpatruję
się w pracujący partycjoner...]

--
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.b_'