Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jun 2022 20:24:52 +0200 (GMT+02:00)
Irokez

: NAS WiFi, kiedy to nagle zestawiasz
: przeciwności, jego jeden z głównych
: parametrów - wydajność sieciowa - w
: jednym pudełku, taka ekstrawagancja
: musi kosztować.

Każdy laptop ma WiFi... Mój ma na stałe: 5Ghz, 2.4 GHz; trzy dyski
 i RAMdysk, ale czasami doczepiam do tego laptopa kilka dysków via
 USB...

PeCet z podzespołami wskazanego NAS ile dziś jest warty? Kilkaset
 złotych za komplet?!
Bliżej stu niż tysiąca...

: złożyć jakąś malinę z openmediavault- albo
: jak ma być gotowiec postawić cokolwiek
: i zapiąć AP'ka

: Nie wyobrażam sobie obecnie żebym się
: musiał męczyć po powolnym WiFi zamiast
: po 1Gbit ETH

Ja zaś nie wyobrażam sobie pętania się przewodami.

-&-

Ponoć masz WiFi6 -- to dobrze przepuszcza... Nie gorzej niż
 gigabitps...

Już tą moją Tenda (WiFi5) nieźle sobie radzi...

--
Eneuel

Bank Ochrony Środowiska nadal zajęty rozmowami z szanowanymi ;)
 Klientami...
Od ponad godziny...

----Android NewsGroup Reader----