Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jun 2022 00:26:51 +0200 (GMT+02:00)
Irokez

: Czy są domowe tanie NASy na HDD 2.5" z WiFi 5 GHz?

> https://www.qnap.com/solution/wirelessap-station/pl-pl/

Wygląda jak słaby PeCet blaszany bez monitora, klawiatury i
 myszki... Zapewne bardzo drogi, bo dedykowany niezbyt rozsądnym
 ludziom, skoro ma mieć 1 GB RAMu... Może zbyt pobieżnie
 sprawdziłem? Poczytam na dużym ekranie...

Chcę czegoś małego (na 2.5" HDD) i chyba nie na x86... Sprzętowe
 macierze mile widziane...

Nie interesują mnie makabrycznie wielkie transfery -- ważny jest
 łatwy dostęp z wielu urządzeń naraz...

Może mieć awaryjne zasilanie -- potrzebne do finalizacji
 zapisywania na HDD w razie zaniku napięcia w ścianie, choć
 zapewne zazwyczaj byłby wykorzystywany do czytania, nie do
 zapisywania, więc takie zasilanie niewiele by wnosiło...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----