Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z portami usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z portami usb
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 09 Jun 2022 22:35:52 GMT
On 2022-06-09, Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> wrote:

> No toś przyjebał... nie da się testować kabli, amen.

Bo to tylko na pierwszy rzut oka wygląda na trywialny poblem. Ile tam
idzie? Do 20Gbps? Coś musiałoby z taką lub większą prędkością wysyłać,
odbierać i liczyć, czy jakoś naczej mierzyć wydolność (tłumienie?), a tu
nawet sieci,>1Gb po prawdzie dopiero raczkują. Patrzyłem czy nie ma
jakiś adapterów 10Gb - usb 3.x, bez szału, ale coś się znajdzie, więc
może tak? Spinasz dwie maszyny z jakimś adapterem usb-usb pośroku i
jedziesz iperf czy podobnym. Może nawet sam sobie coś takiego z
ciekawości zrobię.

--
Marcin